Esrameros Merhabalar hanımlar magnezyum ilacınızı ne zaman bıraktınız ben 38 haftalık oldum doktor bişi demedi bende bırakayım mi diye sormadım bi arkadaşım bırakamam gerektiğini söyledi normal doğum için kasılmaları önlüyor dedi bu konuda bilgisi olan var mi
Binnur81 Esrameros bnde kendi başıma bıraktım bı kutu bitince faydasinida görmedim bacak aralarıma hep kirap giriyordu bittiyse bırak gidince sorarsın ağrım falan yoksa
ada58 Esrameros 5. haftadan beri kullanıyorum kasılmaları ağrıları önlüyor doktorunuza sorun ama zararı olan bi takviye değil
Esrameros Binnur81 banada tek kullandığım da fayda göstermedi hem ilacı içiyordum hemde her gün bı tane maden suyu içiyordum bu şekilde faydasını gördüm sizde bu şekilde deneyebilirsiniz
Esrameros ada58 bu cuma gideceğim doktora ama ozamana kadar kullansam mi bilemedim ama en iyisi biraz ara vermek olacak sanırım
Merveyetimoglu 37 haftada bıraktırdı bana doktorum. 36dan sonra bıraktırıyoruz içme artık dedi. 25 haftadan itibaren içneye başlamıştım
Esrameros Merveyetimoglu bunu öğrenmem çok iyi oldu ben de bu hafta içmeyi bıraktım teşekkürler cevabınız için
Elmas94 Benim doktorum da 37’de bırakmam gerektiğini söyledi, normal doğum kasılmalarını önlediği için.