zamloss123 ilm hamilelgimde 9 ay yqttim adam akilli yurumuyodum bile risk vardi son aylardada bole agirlasdm agrilarm oldu yuruyemedim ayni vajinada kemik agrisi yani cati agrisi yasadm gene yuruyemedim paso yattim. Bende aksine hep yattgm icin sezeryen bekledim ama kendi sancimla normal dogdu cok sukur. 2 hamilelgmde de aynilarini yasadim ama bu agriyi o zmn arasdirmisdim sormusdum artk tecrube edinmisdim dr da öle soledi 😅 oda normal dogdu cok sukur. Smdi 3.ye ibsallah rabbim nasip kisnet ederse. Ama ciddi ciddi o agrilar yuzunden oturup kalkmam yataip sag sol dönememem esim donduruyodu o derece 😅 kaplumbaga diodu bana hep. Tek sknti 4.ay bittikten snra basliyo bende. Erken basliyor