Eşimle 2 sene 7 aylik evliyiz kızlar bu süre içerisinde hep çocuk isteğimiz oldu ama bi turlu olmuyodu 4 defa klomen kullandım 1 sefer femera kullandim onlardada olmadı en son yine femera kullandım ek olarak prowomen kullaniyodum ama cok sık değil ara sıra beslenmeme bi tık önem vermistim degerlerim duzelmisti bununda önemi var diye dusunuyorum adetimin 13. Gunu yumurtlama takibine gittim 3 tane yumurtam gelişmisti 1 i 17 martta kesin çatlıyıcakti 1 hafta iliski dedi doktor ama artik cokta umrumda degildi esim ayaklarini dik diyodu ama dinlemiyodum sabaha kadar oyle yatiyodum sabah yikaniyodum gel zaman git zaman adet gunumden 3 gun once test yaptim yoktu bide adet gunumde yaptim bi baktim asiri silik bi cizgi var cok umutlanamadimda adetim 3 gun gecti 265 degerle ogrendim 2 gun sonra 509 du simdi keseyi gormeyi bekliyorum demem o ki umudunuzu yitirmeyin veren rabbim hangi sorununuz olsa yine veriyo bu arada 2 ayda bir adet oluyodum asla umudunuzu kırmayin ben tüp bebek bile yaptiricaktim hamileligimi ogrendigim gun tüp bebek merkezinden aradilar dusunurmusunuz bilgi verelim diye buda bi mesajdi oyle dusunuyorum rabbimden bol bol isteyin banada dualarinizda yer verin🥰kalp atisini duyayim saglikla kucagima alayım