Kızlar panik atak hastasıyım baya azaldı ama yine hastalık konusunda korkularım var herneyse, geceden itibaren yutaktan nefes boruma doğru ağrı var şiddetli değil en ilkin kafaya takmadım dondurma çok yiyorum ondandır dedim, yine duramadım gittim internete yazdım normalde benim hastalık hastası olduğumu bildiği için ailem kızar baktırmaz, internete yazınca ne göreyim kalp hastalığı, aort yırtılması vs. Oturdum ağladım.. şuan hastaneye gitmemek için kendimi zor tutuyorum aşırı derece de korktum bilgisi olan yazarsa rahatlayabilirim🥲 25 haftalık gebeyim