Sabibo susamsmom yaa var gibi, ben net gördüm çizgiyi😍 sabah ilk idrarla bir daha yapsanız emin olmak için. Ama bence hamilesiniz tebrik ederim çok çok😍
Huzurrr_13 susamsmom gözün aydın canım hamilesindir 99.9 😂 espiri yani ❤️hemen kan ver beli olsun acilde verebilirsin karın ağrım var gebelikten şüphe ediyorum desen yaparlar🥰❤️
susamsmom Sabibo Teşekkür ederim♥️🙏🏼Bilmiyorum, çok garip duygular içerisindeyim. Anında çıktı 2. çizgi şok oldum hemen çıkmaz diye düşünüyordum. 🤦🏻♀️😅🙏🏼
Annesininportakali53 susamsmom daha iyi olur kuzum iki günde iki kat arttığı için daha da artmış olur beta bu teste göre var gibi görünüyor bizde verirsin güzel haberlerini
Sabibo susamsmom bir sağlık probleminiz, önceden bir düşüğünüz yoksa kan vermeseniz de olur gibi. Ben de idrar testinde pozitiv gördüm kan testini o kadar da önemli bulmadım. Sonuçta testde yanılmaz ki normalde
susamsmom Annesininportakali53 Her şeye hazırlıklıyım kısmet hayırlısı inşallah, veririm tabi canım ♥️♥️
susamsmom Sabibo Eğer olursa ilk gebelik olacak. Hipertroidi hastasıyım o yüzden korkuyorum ama bakalım ne olacak 😢
susamsmom Huzurrr_13 Aynen öyle olabilir, ya da birkaç gün daha mı beklesem belki değildir bilemiyorum kafam çok karışık 🤦🏻♀️♥️
hayalbahcem susamsmom bir iki gün daha bekle derim kanda düşük çıkınca bir kaç gün snra tkrr gel dicekler sürekli kan vermekle uğraşma derim yüksek ihtimalle var cnkü 😍