Kızlar merhaba adetimin 3.günü femera başlayacağım sadece femera ile yumurtlama olur mu yoksa iğne olması şartmış kendisi çatlat mı
Pcos var 2 normal gebelik geçirdim fakat düşük oldu ve ay tekrar deneyeceğim elimde femera var kullanacağım iğnesiz yumurtlama gören var mı