Vilge Devlet okulunda ogretmenim. 29. Haftadayim idari izjn kullanıyordum ama artik kaldirildi maalesef. Acaba ara tatil sonrasi hemen donus yapar miyiz.
Vilge hukukcuanne_06 himmm olsun ben yine kullanabildim bayagi. Son 2 haftam kalıyordu tatilden sonra. Yeni baslayanlar icin ya da baslayacak olanlar icin uzucu oldu🙁
hukukcuanne_06 Vilge 6 haftam vardı izne çıkmaya çok heyecanlıydım ama nasip değilmiş, özelde çalışanlar ya da eskiden doğuö yapanların da yoktu imkanı diyip üzmüyorum artık kendimi:(
Vilge hukukcuanne_06 evet aynen oyle uzulmeyin zorlanırsaniz rapor alirsiniz. Zaman cabuk geçiyor gerçekten