ftmkucuk Kızlar yaklaşık 1 aydır ara ara avuç içlerimde yanma oluyor. Şeker ölçümü yapıyorum, tansiyon sorunumda yok. Acaba hormonlardan mıdır, Yaşayanlar var mı benzer durumu ?