Zey1- Merhaba hanımlar kaç haftalıksınız bebeğiniz ne kadar kilo aldı ? Ben 32.haftadayım 2.010 gram almış az degil mi sizce 😩
munevveralakaya46 Zey1- bende 32+4 de gittim 2090 dı doktora fazla bile geldi şeker yüklemesi yaptırmadım hatta gebelik şekeri olabilir haftasından bir hafta ileri diye kızdı bile🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Smymn Zey1- ilk gebeligimde 32.haftada 1700 du zayif bebek olucak demişti doktor bende ağlamıştım 🙈🙈 ama sağlıklı olmasi daha önemli demişti doktorum gerçekten de öyle. 3.300 dogdu oglum sakın üzülme strese girme son zamanlarda alıyor kilo 🥰💞💞💞
Baldandamla Zey1- Az değil ya doktor az mı dedi bu rakamlar bire bir doğru değil eksik veya fazla olabiliyor bence gayet iyi yani
2405Sm munevveralakaya46 canım emin misin ben 32+4de 2000 kg ydi bana küçük kalmış dedi karnı bi hafta geri çıktı
Cansugamze_ Bnce kilosu gayet iyi son haftalara kadar da kilo alır zaten ama arada kaldıysanız zayıf die muz pekmez ceviz bunlarda kilo aldırıyo özellikle muz
Fasulyemmm123 Kilosu haftasına göre gayet güzel maşallah benim sen. 32. Haftada 2150 di doktor 1 hafta önden gidiyor demişti stres yapmayın önemli olan gelişimi kiloyu dert etmeyin
Zey1- eylulmucizesi27 Baldandamla yo Baldandamla yok doktor az demedi bana az geldi de sizlere sormak istedim 🙈
Nehirimmmmm Zey1- 🤯🙄🙄🙄🙄 doktorunuz mu az dedi bu kiloya yoksa size göre mi az , bende 32 haftalığım 1.800 gram daha ve kilosu da iyi dedi doktorum 😬😬😬
Zey1- Nehirimmmmm yok doktorum az demedi 🤭 bana az geldi de baska hamile bayanlarda o hafta daha fazla bebis kilosu ondan dolayı kıyasladım ♥️
eylulmucizesi27 Bende 32. Haftamdayım 1730 gr bebeğim doktor banada çok kilolu bir bebek olmayacak dedi ama geri falan demedi herşeyi normal şuanda
AynurErdogdu 32 haftalıkta 2050 gramdı 2 gün önden gidiyo kucuk bir bebek olmayacak dedi doktorum benimde takılmayın bence gayet iyi kilosu