Muskulpesent 38+6 dayız 2 haftadır yalancı sancılar var 1 cm açılmam var. Bugün çatı muayenesi oldum bebek şu an 3200 gram . 3500 Gr üstü normal doğumu zorlar , 40 a kadar bekleyelim dedi. Sizce normal doğumu mu bekleyeyım yoksa sezeryan mı isteyeyimmm ??