Merhaba kızlar, 20. Haftamdayım hani hamilelikte saçlar gür ve parlak oluyordu😬 söndü ve uçları çok kırıldı biraz kestirmek istiyorum bugüne kadar hurafeler cok komik gelirdi ve hiç umursamam derdim ama konu bebek olunca acaba mı diyorsun çilek yemek gibi saç kestirmek gibi😂 siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Veya saçları canlandırmak için bi şey yapıyor musunuz