21 haftalığız. Bende de kabızlık sorunu var canım. Hemde kendimi bildim bileli şimdi ise artmıştı . Kayınvalidem kuru kayısıyı kaynatıp blenderdan geçirdi. Sabahları aç karnına 3-4 kaşık yedim. Bir de kuru inciri zeytinyağına doğruyorum onu da yiyorum. Beyaz ekmek yerine ee Çavdarlı ekmek tüketiyorum. Suan daha iyiyim. Bir de doktorum laxamot yazdı.