Hatice232017 Biberon Lansion alın ebnce avent almayın. Bana birinden geldi akıtıyor kullanmıyorum şuan e bebegin kolik biberonu ve wee baby kullanıyorum.
0-3 ay bir kaç takım yeterli. Zibinda öyle. Gerisini bence 3-6 alın.
Ağız mendili, battaniye, çorap,eldiven. Baby turco alacaksanız kalıpları küçük ben 3030 doğan bebeğime 2 numaradan başladım. Goon markanın 1 bedeni de büyük kalıplı yeterli olur ikisi bende pişik, sızıntı vs yapmadı.
1 tane pişik kremi oksizinc pomat kullanıyorum çabucak geçiriyor kendimde kullanıyorum gerekirse.
Islak mendil veya bebek temizleme pamuğu alabilirsiniz. Bizimkini 2 aya kadar pamuk kullandım soğuk değince bağırıyordu.
Banyo için Dalin şampuan ve sabunu kullanıyorum. Küvet seti alın ve file.
Deterjan duru granül sabun kullanıyorum. Yumuşatıcı kullanmıyorum doktor önermedi zaten.
Uyku tulumu 18-22 derce 1 tog olandan aldık.