Bebeğim 34 haftalık doğdu ve 3 hafta yoğun bakımda kaldı kilo alması çok yavaş tı çok zuaıf olduğu için biberon ile mamaya başladık fakat şimdi de memeyi tutmuyor acaba nasıl tutar ne zaman tutar ne olur bilgi verin kafayı yemek üzereyim mama vermek istemiyorum veriyim ama anne sütü de alsın istiyorum ne yapacağım