Kızlar 32+5 haftamız dün geceden beri haraketini hissetmedim hiç uyandığından beri uğraşıyorum çikolata da yedim ama yok haraket etmiyor asla karnım da aşağı inmiş baya küçülmüş sanki eşim kendi kendine psikolojini bozma birşey yok haraket eder diyor ama şuan kafama taktım ne yapmam lazım