Nefse bahçeci de tedavi gördüm iki gebeliğim tutmadı yani ben gayet memnun kaldım ilgileri olsun hemşireler gün içinde iletişim halinde oluyor ve moral olsun destek olsun çok yardımcı oluyorlar 🙏🏻 tedavi görecek halim yoktu:) moralim çok bozuktu sürekli iletişimde olduğum hemşirem vardı ve ona adetim geciktiğini ve test yapmamı istedi yani tüp bebek tedavisine gerek kalmadan yüce rabbimin takdiri hamile kaldım rabbim inşallah bu güzel duyguyu size tatırsın inşallah rabbim kucağınızi doldursun inşallah 🙏🏻❤️