prensveprensesannesii 38+5 olduk bizde. Daha tık yok. 34 haftada oğluşum gelmek istedi 10 gün hastanede yattım bayağı serim koydular. Onlardan dolayı sancım olmuyor diye düşünüyorum. Bebeğimde iri çok şükür 3 500 olmuş daha doğma taraftarıda değil kendisi. Ama ben çok zorlanıyorum, 9 günüm kaldı, hayırlısı demekten dua etmekten başka birşey gelmiyor elimden. Ha bide akeabalardanda yıldım, herkes soruyor doğurdun mu, kaç gün kaldı vs falan..yaa doğursam duyulmicak mı zaten gerginim canım sıkkın