Mihriban81 Tugcekaya Evet doğru sabah açıklama yaptı çok üzüldüm gerçekten bizlerde geçersiz olsaydı keşke https://www.trthaber.com/m/?news=cumhurbaskani-erdogan-imzaladi-covid-19-genelgesi-yururlukten-kaldirildi&news_id=671015&category_id=1 banada hastaneden arkadaşım attı
Passion_ Cemreninannesiii Tugcekaya Fatmademm Bet7408 533460 Acemianneee08 Deletedmom70006 mavi0803 Cnnoztrn Merhaba arkadaşlar 24-32 idari izin genelge ile kaldırıldı. İzinde olanları da geri çağırtacaklarmış. Hastanede görev yapan biri olarak vakalarda bi Azalma söz konusu değil ve hastalar artık maskesiz gelebiliyor hastaneye ve siz de biliyorsunuz ki oksijen bizden çok bebeğimiz için gerekli maske ile yaşadığımız nefes darlığı sorununu sayın Fahrettin Koca ya göndermek isteyen olursa buraya mail adresini bırakıyorum. Belki gebeler için bi insiyatif kullanabilirler. dr.fahrettinkoca.sahsen@gmail.com
Tugcekaya Bende kesin Bilgi bulamadım bazı siteler idari izin kalktı bazısi devam ediyor ama kalktı diye bir söylenti var umarım kalkmamıştır ya 1 haftam kalmıştı sadece
533460 Tugcekaya https://www.resmigazete.gov.tr/ genelge başlığı altinda kalkti. 2021/13 kaldırıldı diyor o da gebeler ve 60 yas ustu için olan idari izin 😟
Acemianneee08 Malesef ki doğru arkadaşlar izinde olanlarda geri dönecekmiş sağlıkçıum sicilden arkadaşa sordum
Cnnoztrn Acemianneee08 pazartesi günü mü basliyoruz ise . Mebdekilerini aramışlar ama sağlık bakanlığından ya da hastaneden bizi ararlar mi acaba
Deletedmom70006 Kızlar destek olmak isterseniz #idariizin tag ina tweet atabilirsiniz. Bu şekilde sesimizi duyurmaya çalışıyoruz. Bir kişi bir kişidir desteklerinizi bekliyoruz.