Burcu90 Kızlar doktor bugün bebeğin sağ böbreğinde büyüme olduğunu söyledi takip edecek zamanla geçebilir dedi daha önce böyle birşey yaşayanlar nasıl bir yol izledi ?
Haticeyildiz Burcu90 benimde bebegimin sol bobreginde cok kucuk buyume var ama korkulcak bisey yok dedi doktorum bebegin erkekmi genelde erkeklerde cok fazla gorulen biseymis ya anne karninda yada dogduktan hemen sonra geciyomus
Berra Benımde yegenım ıcın öyle söyledı doktor . İl dışına kadar gıttıler baya ıyı doktorlara . Doktor Doğuma kadar düzelecegını soyledı. Suan 7 yasında hıc bır sıkıntı yok çok şükür.