Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı bebeğin kalp atışlarını duymak için çok şükür duydukta bebeğim 6 hafta 4 günlük fakat şöyle birleyen var şuan bebeğe göre kesenin küçük olduğunu söyledi doktor 2 hafta sonra tekrar çağırdı bu süreçte o arayı kapatabilir dedi ben çok tedirgin oldum bunu yaşayan var mı başına gelen şimdiden teşekkürler 🙏