Rabiaaa46 akşam 8gibi belime vuran gaz sancısı gibi başladı gece yavaş yavaş arttı sancım çekilmeyecek gibi değildi benim için ama herkesin acı eşiği bir değil tabiki sağa sola dönüyordum uyuyamıyordum sabah 9da da kontrol randevum vardı bütün gece evin içinde turladim evde çektim sanciyi eşim sabah 6da gidelim istiyorsan dedi bende randevu var zaten gerek yok dedim nasıl bir cesaret geldiyse bana 😂 sonra doktora gittik 4cm açılma vardı doktorum şaşırmıştı doğuma aldılar saat 13:10 da doğmuştu oğlum hep diyorum inşallah bunda da öyle olur evde çeker öyle giderim doğuma. Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸