Azrasare üveit sebebi bulunamadı büyük ihtimal stres kaynaklı denildi. Romatoloji doktorum gebelikte paterji testi yaptı ama gebelikte yapılan paterji çok sağlıklı değilmiş. Hla-B51 Behçet testim pozitif çıktı. Ankara’da başka romatoloji doktoruna gittim tek üveit ile Behçet diyemeyiz teşhisi zor hastalık böyle uykuda olması daha iyi dedi. Birde aft çok çıkıyor ağzımda stresli zamanlarımda özellikle 🤕 amin teşekkür ederim Allah kimseye dermansız dert vermesin 🤗