40 günde bir adet oluyorum kürtaj olmuştum 3 ay önce ondan sonra oldum böyle bu ay çocuk denedik bi hafta öncede doktora gittim düzensizlik için beta baktı 2ydi duphaston verdi hormon testine gidicem adet olunca ama ben hala adet olmadım uygulamaya görede bir gün geciktiniz diyor 40 günü aştı yani gebelik olabilir mi acaba yine de burda çok duydum kanda çıkmayıp epey sonra çıkam göğüslerim ağrıyor yoğun akıntı ve bel ağrısı var şimdiden teşekkür ederim 🙏🥰