Kızlar ben Şuan 23 haftalığım üniversite de sınavlarım var ama üniversitem çok uzak 90 km. 2 . Sınavlarımda 32 haftalarıma denk geliyor. O zamanlar daha mı çabuk yorulurum 90 km gidip gelmek çok mu zor olur. 2. Sınavlara giremessem 1. Sınavlarında önemi kalmıyor. Sizce seneye mi kalmalı gitmem çok mu zor olur karnım büyünce?