Çamaşır makinesi için aervis çağırmıştım. Servisin bana dediği şey şu: sıvı deterjanlar eskisi gibi değil sanıyorum maliyet ve ülkenin gidişatı yüzünden ürünlerde kalite düşmeye başladı. Çevremdeki herkes dıvı deterjanların eskisi gibi olmafığını su gibi olduğunu söylüyor. Toz deterjan olarak bingonun kokusuz bitkisel deterjanını kullanıyorum. Şöylede bir gerçek var bebekler için olan deterjanların leke çıkarma gücü düşük bence :/