Arkadaşlar merhaba 34.haftamdayim ciğer geliştirici igne vuruldum tansiyonum çok yüksek çıktığı için kasılmalarım falan yoktu,yalnız üç gündür hastaneden çıktığımdan beri belime ağrı giriyor normalde yoktu,bir de çok ağırlaştıgımı hissediyorum üç gündür bebek çok hareket etmiyor sizde neler olmuştu lutfen yardımcı olursanız çok sevinirim,çok tedirginim korkularım da var iğne yapıldıktan sonra erken gelir diye korkuyorum bu arada zaten planlı sezeryan olucaktim doğuran annelerde tecrübesini paylaşırsa çok mutlu olurum moralmen çöktüm resmen