77Bebek35 benimde 17 nisan bu ay full düzenli yaptık bir dolu bi boş yumurtlama döneminde üst üste yaptım iki kan ve idrar yaptım çıkmadı acele ettim Napim çok istiyorum daha önce 4,5 aylık bebeğimi kaybettim yeniden anne olmak istiyorum inşallah hasta olmam 🥲