Sumiire buketguzel evet ama ikiside r harfleri çok baskın oluyo soyadımız Albayrak çok sertleşiyo busefer nisa sanki yumuşatıyo gibi geliyo bana
buketguzel Sumiire bilmem bana da bu şekilde daha uyumlu gibi geliyor ebrar duru Albayrak olunca da daha uyumlu oluyor R ler falan yinede o şekilde hoşuna gittiyse o da güzel tabi
Sumiire buketguzel duruyu hiç düşünmemiştim eşime nisayı zor kabul ettirdim şimdide kendi içime şüpe düştü ☺️☺️
buketguzel Sumiire ben hep çevremde öyle duydum o yüzden söyledim hoşunuza gittiyse inşallah ikna edebilirsiniz🥰