Geçen ay stres yapmadım hatta hiç düşünmedim adet günümü bile hesaplamadım sadece yumurtlama günümü biliyordum o kadar. Kendimi serbet bırakmıştım ama yinede olmadı bu ayda çok üstünde durmuyorum rabbim ne zaman nasip ederse o zaman olur dedim bir bakayım bu ay deneyeceklerin varmı aramızda .