Asel2520 Ysmn5836 fırsatınız varsa bol bol dinlenin yatın şuan 26+1 olduk bir iş yapamıyorum belim ağrıyor çatı ağrısı aşırı derece fazla bide 2 yaşında kızım var arkasından koşturmadan maf oluyorum
Ysmn5836 Asel2520 çalışıyorum ama doktorum 10 gün rapor verdi bakalım belki heyet raporu çıkara bilirim dedi 3 aylik
Tubisss-im Bizde 9+3 olduk şuan bi sıkınyımız yok ama dünden beri göbek deligime sanki igne batıyo çekiliyo gbi oluyo daha önce böyle yaşayan varmı acaba
charlottececi Ysmn5836 24. Haftaya kadar calistim. 25-29 arasi 1 ay heyet raporu verdi doktorum. Normalde asla vermediğini söyledi ama benim tansiyon sebebiyle bebeklerin gelisim gerilikleri falan oldu dinlenmem gerekiyordu. Rapor bitince dogum iznine ayrilacagim 29+2 de :)
Asel2520 Ysmn5836 annem sağolsun gelebildiği kadar yardım ediyor kayınvalidem rahatsız gelemiyor öyle geçiyor yani şimdilik
Mucizemutlusu Kızlar benimde son adet tarihime göre 10+4 görünüyor ama ulturason da 9+4 yazıyor. Geç döllenme mi oluyor bu, hiç anlamadım