SunnyG Kızlar e-bebek mağazasına gideceğim birazdan. Biraz araştırdım tavsiyeleri ama sormak istedim size de. Şunları alayım diyorum; pişik önleyici krem - bephantol, yenidoğan şampuan mustela, pişik için sudocrem Ne dersiniz?
PrensesFiona SunnyG bepantol ve sudocremi kullanıyorum memnunum. Ben sebamed aldım memnunum . Mustela da iyi tabi
iremcannn1907 SunnyG canım bepanthol alırsan sudocreme gerek yok bi tane kullanman bence yeterli. Ben ikisini de kullandım bepantholden çok memnun kaldım. Şampuan ben dalin kullanıyorum ama tabiki mustela daha iyi ve çok öneriliyor
Birgul SunnyG pişik önleyici olarak sebamed de kullandım mustela da ikisinden de memnun kaldım mustela bi tık daha iyi tabi. Bepantol de hastane küçük bi kutu vermişti bi ara kullandım çok memnun kalmadım ben. Şampuan olarakta ikisini de kullandım bi sorun yaşamadım. Pişik kremi için kesinlikle sudocrem
Bayancorek SunnyG pişik önleyici olarak bepanthol, pişik olduğu zaman ise sudocrem, şampuan mustela veya incia 🌸
Tatlisannedilekk SunnyG pişik kremi bepantol+sudokrem şampuan dalin. Mustelanın içeriği değişti temiz değil artık
Bayancorek MerveeD sebamed in içinde tahrişe yol açacak kimyasallar bulunuyor maalesef. Alcol, sls, parfüm, lactic asid gibi.
Bayancorek Yavruhamsi Evet sudocrem sürekli kullanılacak bir ürün değil, içinde fazla miktarda çinko olduğu için sadece yoğun derece pişik de kullanılmalı, aksi takdirde cildi hassaslaştırıp deri inceltme özelliğine sahip, içerdiği çinkodan dolayı.
hepoyleolurzaten SunnyG Oğlum 7 aylık, pişik için Sudocrem, şampuan Mustela kullanıyorum. Gayet memnunum. 🤗
MerveeD Bayancorek peki Mustelanın şu son 1ayda içeriğine baktınız mı? Bende setını almıstım ama içeriğinin değiştiğini görünce üzüldüm acıkcası