Nur1098 fotoğraf çektim ama buraya nasıl aticam bilmiyorum canım instagramda dogummelegi diye bı hesap var ordan gir bak sayfaya altında niçin yapıldığı yazıyor gördüğüme göre en önemli bilgi doğumda epizyo kesi olmaması için yapılan uygulamaymis ebem bana 37 dedi ama orda 34 yazıyor zaten herhangi bi zararı yok 34tede yapsak sorun olmaz