Kizlar merhaba biraz uzun olcak ama işin içinden çıkamıyorum 28 hftamda başlayan karnimda sertlik vardı bebek bir yerde toplanıyordu bazen çok zorluyordu vs o hfta hatta kan uyuşmazlığı iğnesi için devlete gittim bir şey demedi 30 haftalık.olunca kendi özel doktrma gitti karnıma dokunur dokunmaz işte kasılma vs var dedi rahim ağzı uzunluğu iyi nts de sancı yok sdce ultrason da görüyor snra hemen 2*2 şeklinde Ciger gelistirici vurdu nidicar die de bir ilaç verdi snra bnm icimmrht etmedi 30+3 iken develtte tkrr gittim.o İlci hemen bıraktırdı bu ilaç hastne ortamın da gözetim.altinda verilir uzun vadede kullanılması dedi ben bir sknti görmüyorum cger gelsitrciye gerek duymazdim dedi 1 haftadr yatyrm yatmaktan patlicm artık sirtlrm.agriyor şimdi bnde bir tehlike var mı yok mi bilmiyorum neye göre kime göre hrkt edecgm