Hurinur Kızlar merhaba .16 haftadayız genital bölge temizliği yaptıktan sonra bi acı hissettim galiba enfeksiyon kaptı ya kullandığım jilet yada kremden . İlaç kullanmadan nasıl geçirebilirim başına gelen var mı