Keyf_endam19 Arkadaşlar son çalışma günüm geçen sene martta bu sene ocakta tekrar işe başladım sigortam 3 aydır yatıyor Ağustos da doğumum doğum parası alabilir miyim geçen sene 3 ay çalıştım yani
iremcannn1907 Keyf_endam19 alabilirsin canım ama her ihtimale karşı yanlış bilgi vermeyelim alo 170 i arayabilirsin
Senemturan Keyf_endam19 suanda calisiyosaniz dogum iznine cikacaginz zaman doktordan rapor alip muhasebeye veriyorsunuz onlar da sigortaya bildiriyor ben hamileligmn basinda isten ciktm prim im 90 gunden fazla ama suanda calismadgm icin yararlanamiyorum
SunnyG Doğumdan önceki bir yıl içinde 90 gün prim yatırmış olmanız gerek. Ocakta işe başladıysan zaten 90 gün prim yatırmışsın demektir. Alabilirsin