EbruGC bende çok korkuyordum son ana kadar genel istedim ama doktorum o kadar güzel ikna etti ki😀😀 ilk ten teması çok önemli diye diye ikna etti beni be iki de öyle olmuş koynuma koydular oğlumu mis kokusunu çektim içime.. korkulacakta hiç birşey yokmuş pek doğum hikayesi dinlememeye çalışın.. erkeklerim askerlik bizlerin doğum anıları abartılarak anlatılır😀😀 yok herşeyi hissettim yok tam uyuşmadım.. o kadar rahat ki sohbet ederken bebeğimin sesini duydum hep kulaklarımda o ses.. sonrasında da dediklerini yapınca hemen toparlarsınız ilk kalkış ve yürüyüş çok önemli.. ben gece kalkıp yürüdüm hep koridorda.. şimdi ikinciye hamileyim 18 haftalığız eskiden genel diyen ben aklımın ucundan geçirmiyorum☺️