Kızlar ben 3 ay önce kürtaj oldum rahim ağzı kisaligindan dolayı 8 Mart’ta adet olup 14 Mart’ta bitti 28 Mart’ta tekrar adet oldum ama kasık batmasi miğde ekşimesi felan olduğu için dün test yaptım ama iftar hazırlığı derken unuttum tahmini 40 dk sonra aklıma geldi baktım çift çizgi ama baya belli sonra sabah tekrar yaptım o da 10 dk içinde çok hafif zar zor görünen bı çizgi çıktı bende kenara bıraktım 20 dk sonra baktığımda oda baya belirginlesmisti acaba hamile olabilirmiyim 2 testte yanlış sonuç verir mi daha önce 5 gün sonra bile bakardım hiç ikinci çizgiyi gormezdim umutta etmek istemiyorum ama ilk bebeğimde 6 sene sonra olmuştu kaybettim