AysuL Merhabalar. Şeker yüklemesi ile ilgili minik bir bilgi eksikliğim var Birincisi aile sağlığı merkezi yapıyor mu ? İkincisi ise hangi aşamaları yapmam gerekiyor yani kan verip içeceği içip tekrar mi kan vermem gerekiyor aydınlatırsanız sevinirim. Sevgiler ..
annesinin_beybisi AysuL birinci hakkında bir bilgim yok ben devlet hastanesinde yaptiricam. ikinci için de ben de henüz yaptırmadım ama önce içeceği içmeden kan alınacak sonra içtikten 1 saat sonra sonradan içtikten 2 saat sonra diye duydum burda .
Halimea AysuL ben , ozel de yaptırmıştım , aç gidiyosunuz ,ilk once kanını alıyolar sonra 2 bardakta şekerli su veriyolar 1 saat sonra kanını alıyolar , 2saat sonra yine kanini alıyolar .
lacoccinella AysuL ilk damar yolu açılıyor kan veriyorsunuz gazoz gibi bi içecek içip yarım saat arayla iki saat boyunca kan veriyorsunuz toplam 5 kez yani ama gördüğüm kadarıyla her hastanede farklı 1 saat arayla alan yerler de varmış
Gzm-- Saglik ocaginda olmaz saniyorum cunku saglik ocaklarinda kan belli bi saatte gonderiliyor.oyuzden yetismez sizden alinacak 2.kan diye dusunuyorum.once acken kan veriyorsunuz.sonra sekerli suyu icip 1.saat ve 2.saat veriyorsunuz yani 3 kez kan verilecek.