Nur1098 banada kızımda 41 haftaya girdiğim için gelmezse sezaryen demişti ertesi gün doğumum olmustu ama ben yatıp kalkıp hurma yedim resmen kase kase yedim bol su içtim ve yürüyüş yaptım evde sürekli işlendim …sancimi evde çektim hastaneye gittiğimde 7-8 cm açılmam vardı.