Kızlar bugun sabah koyu kahve rengi lekelenme tarzında sonra yine geldi biraz ben ilk haftalarımda düşük riakiyle kananam olmuştu sonra ilaçlar iğne serum geçti 5 haftalıkken olmuştu.Sonra 8 hafta 4 günlükken kahve rengi lekelenme oldu doktora gittim hrmatomnan kalan eski kan birikintisi dedi şimdi 11 hafta 3 günlüğüz dahada koyu geldi bu sefer başına böyle bir durum gelen oldumu hematomu olupta bu kadar zaman sonra kan birikintisi (eski )gelen oldumu desteğinize duanıza ihtiyacım var 🤲🏻😔🙏🏻