Ebrugy Tam olarak hangi kısımdan tedirgin oldunuz? Tavada eritmekten mi, peynirin erimesinden mi, peynirin çok tuzlu olmasından mı? Yani tavada tuzlu eritme peynir yapıp yemenin bir zararı olduğunu düşünmüyorum. Ne gibi sakıncaları olabilir: eğer tavanız bakırsa ya da teflonsa ve çizikleri varsa sakıncalı olabilir, peyniriniz çok tuzluysa aşırıya kaçarsanız sakıncalı olabilir, peyniri çok eritir de hafif yakarsanız sakıncalı olabilir, peynirinizin son kullanım tarihi yaklaşmış veya geçmişse sakıncalı olabilir, laktoz intoleransınız varsa sakıncalı olabilir, tansiyon probleminiz varsa tuzdan sakıncalı olabilir. Bunların haricinde sefanız olsun afiyet olsun☺️