Happybeybi55 bu ben 😅 kıtır kıtır buz yeme isteği geliyor.Okuduguma göre demir eksikliği olabilirmiş bende zaten var ama yinede alakasız bence demir eksikliğinden kaynaklı olması .Ben hasta olmayayım diye yemiyorum pek yazı bekliyorum.Anneme göre bebek zatürre olurmuş yedirmiyor oda ayrı komik 😅