hiloo
hayırLı akşamLar arkadaşLar 7+1 oLdum da benim sağ tüpüm yok 6 ay önce ameLiyat geçirdim yani sezeryan oLdum ve şuan sağ tarafımda ağrı var ve 3-4santimde kistim var bazen dayanıLcak gibi ağrı değiL bu karın büyüdükçe iç dikişLerimmi sıkıntı yapıyor acaba biLeniniz var mı ☹️ çünkü ayakta gezindikçe sag tarafım çok ağrıyor