Srdm 474747 4 hafta bebeği görmek için çok erken bi zaman, ben 4+5 te keseyi 6+3 te kalp atısı ve bebeği gördüm
berivan12 474747 benimki dun beli oldu 5haftalik iki hafta sonra kalp atisini dinlicez allahin izniyle😊😊😊
Damla1995 5+3 haftalik ilk keseyi gordum ama tam 7 haftalikti bebegi gorduk. kalbide gayt iyiydi. 4 hafta icn erken olur bebek gorunmesi.yani ben hic denk gelmedim 3.hamilelgm.
Damlacaa 4+2 keseyi gördük, ,5+3 yolk kesesini gördük, 6+1 kalp atışı. Şu an 8+4 olduk plesentasi vs herşeyini gördük. Kişiden kişiye değişiyor ama bu süreç
Aslan02 474747 5.haftada keseyi gördük 6. Haftada kalp atısını duyduk çok şükür canım. Kişiden kişiye değişebilir tabi