Sanırım ilk ve son bebeğim olacak. Gebeliğimin ilk 3 ayı çok guzeldi kan değerlerim vs. yemek yiyemiyordum ama vitaminlerim falan yüksekti. İlk 3 ay bulantı ve sari akıntı ile mücadele ettim. 4. Aya girdik bu sefer kan değerlerim yavaş yavaş düşüyor. Kan ilaci basladik tabi buarada triod hormonum yukseldi hafif tansiyonum çıktı çarpıntım var ve vitaminlerle birlikte bir sürü ilaç kullanıyorum. Şimdi şeker testi vs var o da çıkarsa hayata küsebilirim çünkü teyzem dayim halam herkes şeker hastasi :( dengesiz beslenmiyorum aksine beslenmem hep vitaminli şeyler. Evde hep hareket halindeyim. Neden böyle oluyor bilmiyorum önceden hastaneye bile gitmezdim simdi cok sagliksiz hissediyorum…