Ormanmeyveli bende ecopirin kullanıyordum şimdi coraspirin iğne başlattılar ama çarpıntı gebelikte normal diyorlardı benim gece çok çarpıntım oluyordu hani kalp krizi geçiririm farkında olmam diye uyuyamadığım zamanlar olmuştu tansiyonum normal ama kalp atışım 140 150 160 oluyordu tansiyon ilacımı kullanmama rağmen. Ama takmanıza sıkıntı etmenize gerek yok bende 16.haftamdamı ne çıktı yükseldiği zamanlar hastanede takip altında oluyordum sonra düzene girdi hatta 20.haftamda %90 erken doğum demişti doktorlar ama çok şükür 37+4 haftama kadar geldim tam 38. Haftamda yani salı günü doğumum var yemeyle alakası yok hani ama sıkıntı stresten de uzak dur canım Allahın izniyle hiç bişi olmaz.