Momy1 Nursag seninki yine ona mirin kirin ediyor benimki bide babasinin ismini koymak istiyor 🙄 aklima geldikce sinir fıskırıyor🤦♀️
Nursag Momy1 öyle bir teklifte bulunmadı bulunursa brnim babamın da adını koyarız. Benimki işin tuhafı kendi ismini istiyor 😄😄😄
Momy1 Nursag inan ilk basta bende oyle dusundum inat ettim sonra yazik yavruma dedim ana yuregi kiyamadim🤣🤣 kendi adi mi ne alaka🤔
esraalmdroglu1 Gamze_yassar gökçen ala düşünüyorum ben ilerde oğlum olursa ona da göktuğ düşünüyorum uyumlu olur kızıma Serra da istiyorum aslında kendi ismimle uyumlu diye kararsızım hala 😌