Shylaa 3+5 de öğrendik şu an 13+1 iz. Şu an kontroller ayda bire düştü ama hala her hafta gidip görmek istiyorum. Bir şey olmuş mudur diye merak ediyorum tedirgin oluyorum. Sanırım doğurana kadar bitmeyecek bu his 😂 ama zaman o kadar çabuk geçiyor ve o kadar hızlı büyüyorlar ki. Ben ilk haftalarda hep 10 güne bir gittim. Her gittiğimde yeni bir yerini gördüm bebişin. Vücudunun şekil alışı, kolları bacakları… müthiş bir his 😍 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸