Sanırım nişan geldi bende tam anlayamıyorum imternette yazdiığına göre sümüksü jole gibi kahverengi bir akıntıymış bilen varsa söyleyebilir mi perşembe günü gelmişti bugün de geldi sancılarım da var sizce acılma olmuşmudur . Acile gitsem bir şey yaparlar mı ?!