Ysmn_11 ben doktoruma sorduğumda kullanabilirsin dedi öbür folik asitten biraz pahalı olduğu için her doktor söylemiyor pko falan yoksa bende eczaneden aldım ilk hap olarak kullandım o ay birşey olmadı şimdi toz olanını aldım sadece mide bulantısı yan etkisi gördüm sanırım inşallah rabbim içtiklerimiz vesile kılıp en yakın zamanda nasip eder